17. november 2017

Bela in kraft

Barvi, ki se ju nikoli ne naveličaš.


Iz paus papirja sem izrezala venček 
in si pomagala s peki papirjam,
da bi dobila paus lažje iz šablone venčka.
Pa sta oba prišla lepo ven.
Ker mi je bila všeč ta kombinacija,
sem uporabila kar oba.
Peki papir je malo bolj bel,
pa vendar tako nežen in tanek kot paus.
Prav tako sem iz obeh izrezala belo omelo.

Jabolka in pikice sem izrezala iz bele moos gume z bleščicami,
vse skupaj pa je pristalo na osnovi iz ekokartona,
izrezani s pomočjo valovitega kvadrata.

Lepim v Galerijo in dodajam kot nalogo v MŠPU.

13 komentarjev:

  1. Zelo je lepa. Tudi meni je všeč ta barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je ta barvna kombinacija zelo blizu. Venček z dvema vrstama "paus" papirja je zelo lep. Še sreča, da si pravi paus papir podložila s peki papirjem in tako videla, da se da oboje porabiti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, res je, ta kombinacija je tudi moj letošnji hit. Pri tebi mi je všeč, ker vedno nekaj novega "naumiš" in znaš vse to tako lepo umestiti v izdelek. Prelepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna kombinacija, tudi meni zelo všečna in tvoj venček pa še omela je prelep!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res zelo lepa kombinacija. Voščilnica je krasna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Wau, čudovita voščilnica. Res dobra kombinacija.
    Imaš pa res ideje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Se mi zdi, da peki papir bolj pride do izraza,kot pa paus papir, ko pa si dodala še bele izreze iz moss gumija....res je lepa. Hvala za včeraj...za družbo in taxi službo.

    OdgovoriIzbriši
  8. prečudovit venček, krasno 3d izpade in pa seveda barve!

    OdgovoriIzbriši
  9. Brezčasna barvna kombinacija. 3D venček je zelo lep. Hvala za idejo s peki papirjem. :-) To je še najcenejši ustvarjalni material. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  10. tale kombinacija je pri tebi vedno tako zelo lepa...pa jabolčke!!! Krasna!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ta barvna kombinacija je res lepa :-)) Super si jo zložila skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ta barvna kombinacija je tudi ena mojih najljubših. Zelo lepa, z jabolki na venčku pa tudi zelo izvirna ideja.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ta kombinacija je res zakon in super ideja, da si uporabila oba izreza, tistega iz pausa in peki papirja. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx