3. november 2017

Sonja

Dan pred mano je praznovala rojstni dan Sonja.
Ker je tudi ljubiteljica sivke
(in paradižnika, samo tega ji nisem mogla dat na čestitko :D
sem ji naredila čestitko s to dišečo rastlino.
In v njeni barvi, seveda.


Sivko sem povezala z mašno in jo skupaj z napisom dala v okvir.
Lepim v Galerijo.

Okrasila pa sem tudi kuverto.
S temperami sem narisala rože in liste,
jih malo pozlatila ter z zlato napisala naslov.


Naj se vam še enkrat zahvalim za vse lepe želje in voščila,
ki ste mi jih namenile. 

Tukaj pa je še obljubljen bonbonček.
Nabrala sem nekaj materiala za čestitkanje in nekaj za lepopisje.
Najprej nisem vedela kako se bi lotila obdarovanja,
saj ne bi bilo vse zbrano za vse.

Pa sem material za lepopisje ponudila na IGju,
tukaj pa je material za čestitkanje.
Ker imam veeeeeliko potiskanega papirja, ga delim z vami.
Na fotografiji se ne vidi vseh listov. 
Podelila pa bom 2 bonbončka in bom vse kar vidite na sliki
(in mogoče še kaj več) pravično razdelila.


Sodelujete lahko s komentarjem v tej objavi.

Časa imate do naslednje sobote 11.11.
(ko godujem ;)
izžrebala pa bom 12.11.2017.
Vse, ki ste mi poslale čestitko,
pa imate še dodatno mesto pri žrebu.

 Vso srečo!

23 komentarjev:

  1. Čudovita je voščilnica za Sonjo - vem pa, da bi bila čudovita tudi tvoja s paradižnikom, sploh če bi štampiljko ali šablono naredila Tina :-)
    Tudi ovojnico si tako lepo okrasila, še preden jo je slavljenka odprla je bila očarana kot jaz na daljavo :-) Res srčno, cvetoče in dišeče.
    Hvala za obet sladkega bonbončka, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. vau, kakšna prekrasna voščilnica, ta kombinacija s sivko je prekrasna, pa še sveti se ... in kuverta, že ta je darilo sama po sebi!
    vse najboljše še enkrat, upam, da te je moja pošta že našla ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj, in seveda hvala za možnost takšnega finega bonbončka!

      Izbriši
  3. Čudovita čestitka za Sonjo,
    slasten bonbonček.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Nadvse čudovita voščilnica za Sonjo. Verjamem, da je bila navdušena nad njo :) Tvoj bonbonček pa je tudi krasen in verjamem, da bi se vsaka od nas z njim z veseljem posladkala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna voščilnica za Sonjo.Bonbončka se pa vsekakor ne branim,zato se hitro postavljam v vrsto ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi sama mislim, da bi bila voščilnica s kakšnimi paradižniki enkratna, še sploh, če bi nastala pod tvojimi rokami :)
    Dišeča sivka, nabrana v šopek in povezana s pentljo. Zelo lepa voščilnica, prav tako kuverta.
    In hvala za priložnost posladkati se s tvojim bonbončkom!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica, res pravšnja za našo Sonjo. Je pa res, da je že tvoja kuverta eno krasno darilo. Tale s paradižnikom je pa dobra.....Se pa seveda tudi sama postavim v vrsto za sladkanje s tvojim bonbončkom. Hvala ti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna voščilnica. Dol sem padla tudi zarad kuverte. TOP ti gre slikanje. Sem se pofočkala že na IG za bonbonček, pa se še tukaj. Hvala ti za priložnost.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita voščilnica in lepa kuverta. Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  10. Voščilnica je lepa ampak danes si me kupila pa s kuverto. Sicer sem na dieti (ravnokar jem napolitanke in šlunkam kavo...dieta za dol past!!!) ampak če mi obljubiš, da tvoj bonbonček nič ne redi, me lahko vržeš v boben z ostalimi:-))

    OdgovoriIzbriši
  11. Tale čudovita nežna voščilnica je pa res pravšnja za Sonjo. Krasna je!
    Hvala tudi za sladek bonbonček, z veseljem se pridružim.
    Moja voščilnica je na poti, z zamudo seveda, pri nas pač sedaj vse poteka bolj počasi :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito voščilnico si naredila za Sonjo.Verjamem, da jo je bila zelo vesela.
    Bonbonček, pa saj veš, sem že v vrsti zanj :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepa voščilnica za Sonjo. Sem pa ob prebiranju začela razmišljat o paradižnikih na voščilnici. Zakaj pa ne ??
    Upam da si lepo praznovala, da so te razvajali tvoji dragi.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita voščilnica za Sonjo in kuverta, vauu. Oboje je res prekrasno. Hvala tudi za možnost bonbončka. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Draga moja, že kuverta je bila tako lepa, da sem ostala brez besed, ko sem jo prejela. Težko je bilo počakati en celi dan do odpiranja. :-) Ampak sem zdržala. Lepotička, ki se je skrivala v kuverti, mi je polepšala rojstni dan. Hvala ti zanjo! Vem, da bi znala narediti tudi eno s paradižnikom. :-)))
    Tako, sedaj mi pa ostane samo še, da se prijavim za sladek bonbonček. :-))

    OdgovoriIzbriši
  16. Martina...čudovito si pocrkljala Sonjo. Res je krasna...

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovito voščilnico si naredila za Sonjo, še bolj čudovita pa je kuverta. Verjamem, da če bi se lotila narisati paradižnike, bi nastali še lepši, kot so v naravi.

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovita ej sivka tudi oktobra ;-) In ja, kot so dekleta napisala, tudi paradižnik bi bil zanimiv v družbi sivke ;-) Hvala za možnost bombončka <3

    OdgovoriIzbriši
  19. Voščilnica s sivko je lepa, a tokrat si mene navdušila s prelepo okrašeno kuverto. Res lepo.
    Vse pa si dobro "zabelila" s sladkim bombončkom. Lp

    OdgovoriIzbriši
  20. Sonja pa je prejela res prečudovito voščilnico :) z veseljem se v vrsto za žreb postavljam tudi jaz. Lp Lea

    OdgovoriIzbriši
  21. Voščilnica mi je zelo všeč. Tudi sama imam to šablono, ki pa je kot vidim po krivici nekoliko v ozadju. Se bom lotila ustvarjanja. Hvala za idejo in lepo praznovanje.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx