4. februar 2018

Objem pomladi

Ja, novosti Najlepšega para so nas vrgle kar v pomlad,
pa čeprav je zima šele sedaj pokazala svoj bel plašč.

Januarja sem pogrešala Ko me inspirira,
pa roko na srce,
mi je prav pasalo, da izziva še ni bilo,
saj sem bila brez tiste energije,
ki te kar vleče, da bi naredil kaj iz papirja.

Sedaj pa sta nas Tina in Vladka lepo izzvali.
Sami sebi smo izziv.
Kot da je to tako enostavno!

In sem šla po blogu nazaj po objavah in 
našla samo 6 voščilnic, ki bi jih lahko "posodobila".
6, ker sem potem nehala iskat :D

Ena od teh je bila tale z metuljem in
ozadjem, narejenim za oxidi. 


Ta bo enostavna, sem si mislila.
Ja, bi bila, če ne bi zakomplicirala :D

Za ozadje sem tokrat uporabila pomladne barve,
saj sem želela izrezati tulipana.

In medtem ko ima metulj tako lepo sled,
mi je na tej voščilnici nekaj manjkalo.
Pomladni objem naj bo.
Kje naj dobim ta pomladni v isti pisavi kot je objem?
In je ostal samo objem.
Do drugega jutra.
Potem pa se je začelo ...
iskanje in metanje črk sem in tja.

P O M L A D N I 

o - imam v objem
m - imam v objem
lad (o, celo skupaj) - imam v sladki
n - bi izrezala iz m-ja
i - imam v misli
presneto, p manjka

Pa sem ga s pomočjo črk o in j izrezala :D

No, pomladni objem je potem postal objem pomladi ;)


Črke so malo poplesale po papirju, pa mi je vseeno všeč tako
in še ponosna sem, 
da sem spet lahko naredila, kot sem si zamislila.

Tulipana sem le delno prilepila nazaj v odprtino in ju malo privihala, da štrlita iz podlage.


No, pa ste se lahko malo sprehajale po mojem podstrešju :D
Ja, da ne pozabim:
in lepim v Galerijo.

18 komentarjev:

  1. oooo, krasen kreativen proces, obe sta pa fantastični, tako original kot interpretacija!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ocarala si me s svojo preobrazbo in navdusila ter nasmejala s poigravanjem crk.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica in tvoje premetavanje črk je fantastično ! Hvala za idejo.....

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je pa naravnost fantastična preo razba.Lepo si se poigrala s črkami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Wau Martina, tukaj se ti pa klanjam do tal. To si tako noro dobro predelala, da sem kar nekaj časa strmela v voščilnico. No, pa sem se ob pisanju komentarja še enkrat vrnila nazaj, da sem si jo res podrobno ogledala, da mi ne bi kakšen detajl ušel :D Bravo dobro opravljeno delo!
    Bodi lepo,
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Premeteno premetavanje in sestavljanje črk, da si dobila primerno besedo :) Lepa preobrazba oz. nadgradnja tvoje voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vauuu imenitno ustvarjanje in nadgradnja je več kot odlična ( pa še v meni ljubih barvah ;-) Bravo!!!
    Prijeten teden ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Všeč mi je voščilnica, ki si jo izbrala. Seveda pa me je nadvse navdušila nova s tulipani. Glede premetavanja črk pa si prava profesionalka.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoje podstrešje je precej podobno mojemu. :-) Vedno je prepih in ves čas se dviguje prah. :-))) Super si nagruntala izboljšavo svojega izdelka in tudi vrhunsko izpeljala vse skupaj. Všeč mi je "operacija" napisa. Barve ozadja pa tudi.
    p.s.: Tulipan me že čaka doma. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Ha,ha- sem kar 2x prebrala, da sem vse pogruntala:) - vidiš, moje podstrešje ne deluje tako hitro:))). Odlično si skombinirala, da o tulipanih na super podlagi sploh ne govorim. Pomlad je v zraku, pa če se zima še tako ponuja:). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlično si jo preobrazila, čudovita pomladna voščilnica in ti tulipani so res lepi.

    OdgovoriIzbriši
  12. Martina, saj si me čisto sezula!!!! Čisto malo privihani listi tulipana, krasne barve...za konec pa še mega prebrisan objem pomladi. Poezija....

    OdgovoriIzbriši
  13. Carica..kar takole si se poigrala in črke izrezala.. bravo navdušena do lune in nazaj.Prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  14. WAW ena lepša od druge. Obe sta mi čarobni in prav lepo si se znašla s kombinacijo črk :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Operacija uspela in tudi pacient ni umrl. Dobro si tole scuprala skupaj...štrleči tulipan, pri prvi pa ozadje...

    OdgovoriIzbriši
  16. Že prva je resnično lepa, druga je pa naravnost čudovita! In igranje s črkami... Bravo! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx